Taisyklės

1. BENDROSIOS NUOSTATOS

1.1. „AmazoniaLt“ (toliau – Pardavėjas) internetinėje parduotuvėje (toliau – Parduotuvė) prekyba vykdoma vadovaujantis „AmazoniaLt“ prekių pirkimo-pardavimo taisyklėmis (toliau – Taisyklės).

1.2. Klientas prieš užsiregistravimą privalo susipažinti su Taisyklėmis ir pažymėdamas varnelę pažymi, kad su jomis sutinka.

1.3. Užsiregistravęs vartotojas ir suformavęs užsakymą, tampa Parduotuvės klientu (toliau – Klientas), kuris įgyja Taisyklėse nustatytas teises ir pareigas.

1.4. “AmazoniaLt” turi teisę bet kada apriboti Kliento teises arba panaikinti registraciją, jeigu Klientas nesilaiko Taisyklėse nustatytų sąlygų.

1.5. Atsižvelgdamas į Lietuvos Respublikos teisės aktus Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu iš anksto neįspėdamas Kliento pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles. Naujos Taisyklės įsigalioja nuo jų patalpinimo į Parduotuvę dienos. Kliento užsakymai pateikti iki Taisyklių pakeitimo įvykdomi pagal užsakymo pateikimo metu galiojančias Taisykles.

1.6. Pardavėjas nėra atsakingas ir nekompensuoja Klientui jo patirtos žalos, kurį kyla dėl Taisyklėse numatytų sąlygų nesilaikymo.

2. PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS

2.1. Pristatymo kaina priklauso nuo užsakymo sumos: jei pirkinių suma mažesnė negu 50,00 Eur -prekių pristatymo kaina 2,00 Eur, jei perkate už daugiau negu 50,00 Eur – pristatymas nemokamas.

2.2. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

2.3  Prekės pristatymas vykstą Vilniaus mieste. Galimas pristatymas ir į kitus Lietuvos miestus (detalesnė informacija el.paštu)

3. PREKIŲ UŽSAKYMAS

3.1. Suradę pageidaujamą prekę ir išsirinkę norimą pakuotės dydį ir skonį spauskite mygtuką “Į krepšelį”. Po paspaudimo prekė bus nusiųsta į jūsų prekių krepšelį, o jūs toliau galite rinktis prekes.

3.2. Jei šiuo metu kažkurios prekės neturime, tada prie jos rašoma “Laikinai nėra”. Tokiu atveju, jei yra galimybė, galite pasirinkti kitą pakuotę ar kitą skonį.

3.3. Prekių kiekį krepšelyje visada galite matyti dešiniajame krašte viršuje, laukelyje “Krepšelis”. Bet kuriuo momentu paspaudę ant “Krepšelis”, galėsite pasitikslinti, kokios prekės jau yra Jūsų prekių krepšelyje. Jei nusprendėte vienos ar kitos prekės nepirkti, tada paspauskite šalia esantį užrašą “Pašalinti” ir prekė bus pašalinta iš krepšelio.

3.4. Norint padidinti tos pačios prekės skaičių stulpelyje “Kiekis” įveskite norimą skaičių ar didinkite/mažinkite jį su atitinkamais mygtukais.

3.5. Žemiau, po prekių sąrašu, matysite kiek turėsite mokėti už pristatymą ir kokia yra galutinė užsakymo suma.

4. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

4.1. Klientui parduotų Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos ir grąžinamos remiantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

4.2. Nepatikusių prekių grąžinimo atveju, pristatymo mokestį turi mokėti Klientas. Grąžinamų nekokybiškų prekių siuntinio pristatymo išlaidas padengia Pardavėjas.

4.3. Pardavėjas Prekės iš Kliento priima, jeigu: prekė nenaudota, nepraradusi savo prekinės išvaizdos bei nėra sugadinta Kliento, pateikiama originalioje tvarkingoje pakuotėje, grąžinama pilna Prekės komplektacija, klientas pateikia Prekės įsigijimo dokumentą.

4.4. Prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami, jei prekės trūkumų atsirado dėl to, kad klientas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles.